10 lat współpracy #zyczeniePampersUnicef
UNICEF przy pomocy uzyskanej od marki Pampers pomógł ocalić życie 500 000 dzieci, eliminując tężec u matek i noworodków w 17 państwach (Birma, Burkina Faso, Kambodża, Kamerun, Gabon, Ghana, Gwinea Bissau, Laos, Liberia, Madagaskar, Mauretania, Senegal, Sierra Leone, Tanzania, Timor Lesoto, Uganda i Wybrzeże Kości Słoniowej). 21 Krajów nadal potrzebuje pomocy. Są to: Afganistan, Angola, Czad, Demokratyczna Republika Kongo, Etiopia, Gwinea Konakry, Gwinea Równikowa, Haiti, Indonezja, Kenia, Mali, Niger, Nigeria, Pakistan, Papua Nowa Gwinea, Filipiny, Somalia, Republika Sudanu, Republika Sudany Południowego, Republika Środkowoafrykańska i Jemen.
Tężec noworodkowy (tężec u matek i noworodków, ang. MNT) dotyka rodziny w najbardziej potrzebujących pomocy rejonach świata – w miejscach, gdzie dzieci rodzą się w niehigienicznych warunkach, czyli np. tam, gdzie przecina się pępowinę niewysterylizowanymi narzędziami. Zarażonego chorobą dziecka prawie nigdy nie udaje się uratować. Tężec odbiera życie 49 tysiącom noworodków rocznie.
Akcja „1 paczka = jedna ratująca życie szczepionka” – w ramach której Pampers, przekazuje środki na wsparcie dla działań UNICEF, pomogła ochronić życie i zdrowie kilkuset tysięcy dzieci w krajach gdzie dzieci są najbardziej narażone na zakażenie tężcem.
W tym roku od 1 października do 31 grudnia akcję można wesprzeć na 3 proste sposoby:
- 1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka: za zakup każdej paczki pieluszek Pampers oznaczonej logotypem akcji, Procter & Gamble przekaże UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej; Dodatkowo akcję można wesprzeć, kupując w sklepach sieci Carrefour nie tylko pieluszki, ale również produkty innych marek P&G.
- 1 udostępnienie/obejrzenie = 1 ratująca życie szczepionka: za każde obejrzenie filmiku dotyczącego kampanii opublikowanego na Fan Page marki Pampers oraz za każde udostępnienie go na tablicy fana na Facebooku, Procter & Gamble przekaże UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej.
- 1 zdjęcie/film = 1 ratująca życie szczepionka: za każde opublikowane na Facebooku i podpisane hasztagiem #zyczeniePampersUnicef zdjęcie lub filmik, na którym dziecko zdmuchuje świeczkę, Procter & Gamble przekaże UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej. (Tu zaznaczam, jako osoba, która nie pokazuje wizerunku dziecka, że takie zdjęcie nie musi pokazywać twarzy waszej pociechy – pamiętajcie o tym 😉 )
Sprawdźcie też o czym piszą Blog Ojciec i Szafa Tosi
UNICEF nie promuje żadnej marki ani produktu. Więcej szczegółów na www.pampers.pl lub www.unicef.pl.[1]
[1] https://www.unicef.pl/Co-robimy/Aktualnosci/10.-rocznica-wspolpracy-UNICEF-i-marki-Pampers
https://www.unicef.pl/Co-robimy/Aktualnosci/Tezec-noworodkowy-cichy-zabojca
https://www.pampers.pl/o-pampers/pampers-unicef-partnership
https://www.pampers.pl/o-pampers/pampers-unicef-partnership/artykul/10-lat-wspolpracy-z-organizacja-unicef
Wpis powstał we współpracy z marką Pampers i UNICEF w ramach akcji „1 paczka=1 ratująca życie szczepionka”
Brawo, świetna akcja! Extra, ze można uratować tyle maluchów!
W sumie i tak kupujemy pieluchy Pampers, to może teraz, w trakcie trwania akcji, warto zrobić większe zapasy 🙂