10 lat współpracy #zyczeniePampersUnicef


 

 

Pampers_UNICEF_10

Pampers_UNICEF_12UNICEF przy pomocy uzyskanej od marki Pampers pomógł ocalić życie 500 000 dzieci, eliminując tężec u matek i noworodków w 17 państwach (Birma, Burkina Faso, Kambodża, Kamerun, Gabon, Ghana, Gwinea Bissau, Laos, Liberia, Madagaskar, Mauretania, Senegal, Sierra Leone, Tanzania, Timor Lesoto, Uganda i Wybrzeże Kości Słoniowej). 21 Krajów nadal potrzebuje pomocy. Są to: Afganistan, Angola, Czad, Demokratyczna Republika Kongo, Etiopia, Gwinea Konakry, Gwinea Równikowa, Haiti, Indonezja, Kenia, Mali, Niger, Nigeria, Pakistan, Papua Nowa Gwinea, Filipiny, Somalia, Republika Sudanu, Republika Sudany Południowego, Republika Środkowoafrykańska i Jemen.

Tężec noworodkowy (tężec u matek i noworodków, ang. MNT) dotyka rodziny w najbardziej potrzebujących pomocy rejonach świata – w miejscach, gdzie dzieci rodzą się w niehigienicznych warunkach, czyli np. tam, gdzie przecina się pępowinę niewysterylizowanymi narzędziami. Zarażonego chorobą dziecka prawie nigdy nie udaje się uratować. Tężec odbiera życie 49 tysiącom noworodków rocznie.

Akcja  „1 paczka = jedna ratująca życie szczepionka” – w ramach której Pampers, przekazuje środki na wsparcie dla działań UNICEF, pomogła ochronić życie i zdrowie kilkuset tysięcy dzieci w krajach gdzie dzieci są najbardziej narażone na zakażenie tężcem.

Pampers_UNICEF_3

 

Pampers_UNICEF_8

 

W tym roku od 1 października do 31 grudnia akcję można wesprzeć na 3 proste sposoby:

  • 1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka: za zakup każdej paczki pieluszek Pampers oznaczonej logotypem akcji, Procter & Gamble przekaże UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej; Dodatkowo akcję można wesprzeć, kupując w sklepach sieci Carrefour nie tylko pieluszki, ale również produkty innych marek P&G.
  • 1 udostępnienie/obejrzenie = 1 ratująca życie szczepionka: za każde obejrzenie filmiku dotyczącego kampanii opublikowanego na Fan Page marki Pampers oraz za każde udostępnienie go na tablicy fana na Facebooku, Procter & Gamble przekaże UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej.
  • 1 zdjęcie/film = 1 ratująca życie szczepionka: za każde opublikowane na Facebooku i podpisane hasztagiem #zyczeniePampersUnicef zdjęcie lub filmik, na którym dziecko zdmuchuje świeczkę, Procter & Gamble przekaże UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej. (Tu zaznaczam, jako osoba, która nie pokazuje wizerunku dziecka, że takie zdjęcie nie musi pokazywać twarzy waszej pociechy – pamiętajcie o tym 😉 )

Sprawdźcie też o czym piszą Blog Ojciec  i Szafa Tosi

Pampers_UNICEF_logo

UNICEF nie promuje żadnej marki ani produktu. Więcej szczegółów na www.pampers.pl lub www.unicef.pl.[1]

[1] https://www.unicef.pl/Co-robimy/Aktualnosci/10.-rocznica-wspolpracy-UNICEF-i-marki-Pampers

https://www.unicef.pl/Co-robimy/Aktualnosci/Tezec-noworodkowy-cichy-zabojca

https://www.pampers.pl/o-pampers/pampers-unicef-partnership

https://www.pampers.pl/o-pampers/pampers-unicef-partnership/artykul/10-lat-wspolpracy-z-organizacja-unicef

 

Wpis powstał we współpracy z marką Pampers i UNICEF w ramach akcji „1 paczka=1 ratująca życie szczepionka”

Hafija

Nazywam się Agata. Hafija.pl to najlepszy mainstreamowy blog o karmieniu piersią.

2 komentarze

  • Kamila
    21 listopada 2015 at 16:03

    Brawo, świetna akcja! Extra, ze można uratować tyle maluchów!

  • Agna
    20 listopada 2015 at 22:05

    W sumie i tak kupujemy pieluchy Pampers, to może teraz, w trakcie trwania akcji, warto zrobić większe zapasy 🙂

Comments are closed here.